NAUJIENOS
Profesionalus slėginis espresso kavos aparatas
NAUJIENA!
1 2 3

AKCIJOS
Profesionalus slėginis espresso kavos aparatas
1 2 3
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Darbo dienomis 8.00 – 17.00: iškvietimus galima registruoti faksu, el. paštu arba telefonu nurodytais numeriais/adresais.

Miestas

 Telefono numeris 

El. pašto adresas

 Fakso numeris 

 Visa Lietuva 

8 5 212 14 18
8 5 262 57 19
8 698 5 23 11

 primulator@primulator.lt 

8 5 212 13 54

 

Bendra sąlyga yra tokia: serviso paslaugos teikiamos tik iš mūsų pirktai įrangai. Taip pat tai liečia įrangą pirktą netiesiogiai antrinėje rinkoje, kurią prieš tai pardavė Primulator. Tokie įrengimai identifikuojami pagal serijos numerį.


• Ką reikėtų pateikti registruojant gedimą?

  • įrangos modelį ir serijos numerį (papildomai galima pateikti pirkimo sąskaitos numerį),
  • taško pavadinimą ir adresą kur stovi įrengimas,
  • įmonės, užsakančios paslaugas, pavadinimą, adresą ir įmonės kodą,
  • asmens, užsakančio paslaugą, vardą ir pavardę,
  • kontaktinio asmens telefono numerį,
  • gedimo aprašymą.

Mūsų internetiniame puslapyje galite rasti gedimo paraiškos formą.


Bendra sąlyga yra tokia: serviso paslaugos teikiamos tik iš mūsų pirktai įrangai. Tačiau atskirais atvejais susitarus su technikos skyriaus vadovu, už tam tikrą mokestį, serviso paslaugos gali būti suteiktos ir ne iš mūsų pirktai įrangai.


Yra galimybė nusipirkti įrangos serviso instrukciją. Užklausimus prašome nukreipti raštu į mūsų biurą, pateikiant įrangos modelį, serijos numerį, pagaminimo metus.


Visiems mūsų parduodamiems įrenginiams suteikiama 12 mėn. garantija.


Standartiškai visiems mūsų parduodamiems įrenginiams suteikiama 12 mėn. garantija, tačiau pagal susitarimą atskiroms prekių grupėms garantinis laikotarpis gali būti pratęstas. Garantinio laikotarpio pratęsimo sąlygos turi būti aptariamos su pardavimo atstovu, užsakymo ir sutarties sudarymo metu.

Gedimams šalinti naudojamos originalios iš gamintojų užsakomos atsarginės dalys.


Tokia garantija trunka 6 mėnesius. Išimtys: mechaniniai pažeidimai, kliento savarankiškas ir netinkamas atsarginės dalies montavimas.

Montavimo darbai atliekami darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00. Kliento pageidavimu montavimo darbai gali būti atlikti kitu metu. Tokios paslaugos yra atliekamos už atskirą Primulator nustatytą mokestį. Prieš vykstant į montavimo vietą, Primulator darbuotojas persiunčia klientui techninę dokumentaciją, kurioje pateikiama informacija apie užsakytos įrangos pajungimo reikalavimus. Neparuošus vietos ir atitinkamų jungčių, pakartotinas montavimo darbų užsakymas vykdomas už atskirą Primulator nustatytą mokestį. Parengiamuosius darbus įrangos eksploatacijos vietoje užsako vartotojas. Šios darbus turi atlikti įgalioti darbuotojai atsižvelgdami į bendrąsias ir vietines taisykles. Primulator servisas montuoja įrangą tik paruoštuose vietose su būtinais pajungimais.


Periodiniai aptarnavimo darbai atliekami pas klientą arba Primulator buveinėje iš anksto susitarus su klientu dėl darbų atlikimo termino. Aptarnavimas apima visus gamintojo reglamentuojamus veiksmus. Kompleksinis įrangos nukalkinimas atliekamas Primulator buveinėje.


Aptarnavimo sutartyje yra numatomi individualūs susitarimai tarp Primulator įmonės ir kliento, tokie kaip: reagavimo laikas, darbų apimtys (techninė priežiūra), papildomi mokymai, atsiskaitymo terminai.


UŽKLAUSIMŲ KREPŠELIS
Užklausimų krepšelyje yra sekantis produktai:
Išsiųskite užklausimą. Mūsų konsultantas susisieks su Jumis.
* privalomi laukai
Palyginimui, galite pridėti iki dviejų modelių to paties produkto:
Palyginimui, galite pridėti iki dviejų modelių to paties produkto:
PALYGINK
Palyginimui, pasirinkote šiuos produktus:
              
Dėmesio!
uždaryti